поп рок альтернатива хип-хоп джаз хитпарады музей новые лица теревенi
Новости
в Украине
в СНГ
в мире
Слухи
Афиша
концертная
клубная
Мысли вслух
События
концерты
фестивали
Reading-Room
Рецензии
CD
DVD
Интервью
Хронограф
Досье
Фотоархив
Словарь
Форум
Доски объявлений
Сервисы
экспорт новостей
Реклама на сайте
24.08.2012 19:00
Макс Вихоть
 
КРИХ╤ТКА: 'Параду вишиванок недостатньо'

Мабуть для багатьох поц╕новувач╕в творчост╕ «Крих╕тки», найв╕дом╕шого в╕тчизняного рок-гурту з ж╕ночим вокалом, неспод╕ванкою стали цьогор╕чн╕ появи команди перед публ╕кою у форм╕ електро-дуету. В нових аранжуваннях красив╕ ╕ прониклив╕ п╕сн╕ групи звучать дуже орган╕чно, але чи ╓ це переформатування остаточним ╕ безповоротним? На це питання @Music в╕дпов╕ла обличчя, голос, розум, честь ╕ сумл╕ння «Крих╕тки» Каша Сальцова, кр╕м того розпов╕вши про п╕сню-присвяту рос╕йському ф╕зику Григор╕ю Перельману ╕ враження в╕д концерту Red Hot Chili Peppers, а також оц╕нивши ситуац╕ю в м╕сцевому шоуб╕з╕ та перспективи ╕нтеграц╕╖ укра╖нських артист╕в у св╕тову музичну ╕ндустр╕ю. 

- В цьому роц╕ «Крих╕тку» доводилося бачити ╕ чути переважно у вигляд╕ дуету, що викону╓ п╕сн╕, музично оформлен╕ в естетиц╕ електро. Що це – «економ-пропозиц╕я», творч╕й експеримент  чи новий етап в житт╕ групи?

КС: Нас якось вчергове покликали з╕грати чи то у маленькому прим╕щенн╕ на фест╕вал╕ чи то на еф╕р╕ десь, а я формат "ст╕лець-г╕тара" не дуже люблю, тому заранжували к╕лька п╕сень в "електро". Пот╕м, як то кажуть, "в╕дчули кров" ╕ взялися переробляти все. Як продюсер кажу - так, це зручний формат для невеличких зал╕в, в╕дпов╕дно, менш витратна для орган╕атор╕в концерту програма. Як артист - отримую задоволення в╕д такого формату, бо легкий саундчек, майже завжди можна викрутити непоганий звук, багато простору для вокалу ╕ нарешт╕ можна потанцювати на сцен╕ по д╕вчачому, п╕д б╕т. Люблю працювати з ╕ншими жанрами, до того ж.

- Як виник цей формат? Коли, чому, як надовго?

КС: Перший сольний концерт дали, зда╓ться, взимку у Львов╕ на благочинн╕й акц╕╖. Тобто п╕вроку щ╕льно гра╓мо в електро, ну кр╕м опен-ейр╕в. Взагал╕ хочу по╓днати ц╕ два формати, вже потроху п╕дбира╓мось до того звуку, про який завжди мр╕ялось.

- Тво╖м «дуетним» партнером ╓ Микола Матковскький. Як поставилися до цього ╕нш╕ учасники колективу?

КС: Стас (басист) зрад╕в, як в в анекдот╕ – "вперше послухав нас з залу, без басу". В╕н якраз плану╓ зав'язати з музикою ╕ присвятити себе в╕деодизайну, подорожам та ацкому отжигу. Саня (барабанщик) сказав "фу, пром╕няли мене на ноутбук" ╕ час в╕д часу компенсу╓ нашу в╕дсутн╕сть грою з групою Vinipuz Mob. Це група-ветеран, перев╕рена часом, в╕ддана незалежн╕й музиц╕. Насправд╕ я би хот╕ла, щоб Сашко осво╖в як╕йсь Akai або що, та долучився.

- Хто займався реаранжуванням композиц╕й?

КС: Коля (г╕тарист) , Д╕ма Леонов (клав╕шник), я, Юра (звукорежисер) теж втручався.

- На концертах, в еф╕рах ╕ в мереж╕ звучало дек╕лька нових п╕сень «Крих╕тки». Одну з них, «Григорий», ви присвятили од╕озному рос╕йському вченому-ф╕зику Григор╕ю Перельману, виклавши кл╕п на не╖ в Youtube до дня народження «винуватця». Чим надихнула саме ця людина? Чи чув в╕н п╕сню, чи була якась реакц╕я?

КС: "Григор╕й" ми на концертах "Крих╕тки" не гра╓мо, бо це м╕й сайд-проект, така н╕жна тиха ╕стор╕я. Минулого л╕та я соб╕ придумала сонграйтерський марафон - щотижня засновувати в twitter банду, що за 1 тиждень пише 1 п╕сню, виклада╓ ╖╖, а пот╕м розпада╓ться. Таким чином привчала себе писати швидко п╕сн╕ в р╕зних жанрах. Щось викладала, щось н╕. Отак придумалась група "Предел радости" ╕ п╕сня "Григор╕й". Йшла вулицею, повз податкову чи банк, чомусь згадала про Перельмана, мабуть його показували нещодавно абощо. Як вс╕ мабуть знають, це математик, що дов╕в теорему Пуанкаре. В╕н працював над нею к╕лька рок╕в, фактично продовжуючи наробки ╕ншого математика , що ще живе, - Гам╕льтона. Григор╕й Яковлевич дов╕в теорему до к╕нця, Гам╕льтон, в╕дпов╕дно, засмутився ╕ дуже холодно з ним пов╕вся, а пот╕м ще китайськ╕ математики стали претендувати на участь у в╕дкритт╕ ╕ ще р╕к його розрахунки перев╕ряли вс╕╓ю мат-сп╕льнотою. Математична «Санта-Барбара», коротше. Я так зрозум╕ла, що Григор╕й Яковлевич розгн╕вався, йому було огидно, що хтось засумн╕вався в його рол╕ у в╕дкритт╕ та мотивах, а ще його розлютила св╕тська преса, що писала про меркантильн╕ ╕нтереси науковц╕в. Тод╕ в╕н вс╕х послав ╕ взагал╕ в╕дмовився в╕д прем╕╖ математичного ╕нституту Клея в $1 000 000 млн. Гордий. ╤ так, сам того не п╕дозрюючи (чи може прорахував, в╕н же розумник) ╕нвестував у всесв╕тню славу. Погодьтесь, ц╕лком гол╕вудська ╕стор╕я. Ну ось я гуляла, думала про нього, про горд╕сть, про страх. ╤ ще про те, що, мабуть, його податкова у П╕тер╕ засмутилась - ╖м же в╕дпилити в╕д м╕льйону не дали. Ну ось. ╤ тод╕ придумалась фраза "Пока Григорий сонмы прессы гнал от дверей своих устало, его налоговый инспектор обедал локтевым суставом". Посм╕ялась, а пот╕м написала текст, музику, насп╕вала на диктофон ╕ вийшла п╕сня – ╕стор╕я в╕д особи геро╖н╕, що могла би його полюбити. Я не думаю, що Григор╕й Яковлевич п╕сню чув, але про всяк висилаю йому пов╕тряний поц╕лунок.

- ╢ ще «геро╖ нашого часу», яких хот╕лося б осп╕вати?

КС: Ну от п╕д час сонграйтерських тренувань я ще написала ╕рон╕чну п╕сню про те, що Анжел╕на Джол╕ насправд╕ пацан. Вчора на боксера Ус╕ка подивилась - а теж н╕чого л╕ричний герой.

- Збира╓шся продовжувати писати тексти рос╕йською мовою?

КС: Не знаю, майбутн╓ нараз╕ абсолютно нев╕доме, з огляду на р╕зн╕ обставини ╕ в кра╖н╕, ╕ в груп╕, ╕ в голов╕.

- Як багато вже ╓ у групи нового матер╕алу? ╢ думки про альбом чи, бодай, сингл?

КС: Дещо буде. Зарано казати, що саме.

- К╕льк╕сть концерт╕в у «Крих╕тки» останн╕м часом в╕дчутно скоротилася. З чим ти це пов’язу╓ш?

КС: Як продюсер кажу: ми не спимо, навесн╕ було к╕лька невеликих клубних концерт╕в по Укра╖н╕, виконували об╕цянки тим м╕стам, що голосували на сайт╕  в акц╕╖ "Запроси "Крих╕тку" у сво╓ м╕сто". Акц╕я проста - на сайт╕ мейлами ре╓стру╓ться 150 охочих - ми при╖жджа╓мо. Було весело, до реч╕. Запор╕жжя, Харк╕в, Днепр, Одеса - люблю. Щодо столиц╕ - не буду брехати - прох╕дний концерт не хочеться, а щоб зробити хороше шоу, недостатньо ресурс╕в ╕ ще замало нових п╕сень в еф╕р╕ для того, щоб був такий контакт з залом, який я хочу. "Рецепт"-то майже весь широкому загалу нев╕домий, окр╕м рад╕о-сингл╕в "Ало-але", в╕део "Щось на зразок", "В Еп╕центр╕" та "ВНМК". То суд за права був, то  рад╕останц╕╖ крутили нас лише вноч╕. Ще ми н╕би "зникли", бо не було повноц╕нного промо сингл╕в - останн╕й в╕деокл╕п на "В еп╕центр╕" виходив у 2010, разом з промо ф╕льму, не було сенсу вкладати грош╕ у в╕део, поки йшов суд з виробником диск╕в ╕ був д╕йсний контракт . Його терм╕н нарешт╕ ск╕нчився у березн╕, нин╕ "Крих╕тка" (г╕п-г╕п-ура!) в╕льна ╕ незалежна група. Ми дещо позн╕мали ╕ тепер монту╓мо до ос╕ннього сезону.

Як артист кажу - так, цього року у мене менше ентузиазму. Музика - не лише ноти, але й паузи м╕ж ними. Набираюсь сил. Робити альбом ╕ концерт, де буде ще 15 "таких самих п╕сень", самоповторення - нец╕каво. Хочу нового звучання, нових образ╕в, нових ╕стор╕й.

- Декого з музикант╕в стан справ у в╕тчизняному шоу-б╕знес╕ лама╓. Хтось переходить на сум╕жн╕ спец╕альност╕ на кшталт звуко╕нженер╕в чи промоутер╕в, хтось взагал╕ йде в «цив╕льн╕» профес╕╖, залишаючи соб╕ музику, як хоб╕ чи просто захоплення, хтось ем╕гру╓… Що тебе примушу╓ продовжувати займатись музикою?

КС: Ще б пак не ламав, кра╖на страшенно невдячна ╕ в економ╕чному план╕ ╕ у адекватн╕й оц╕нц╕ тво╓╖ роботи ЗМ╤. "Д╕вчата в трусах зн╕мають сюжети про д╕вчат в трусах". Ми у набагато г╕рших умовах у пор╕внянн╕ нав╕ть ╕з польськими музикантами. ╤ так, це болюче питання для багатьох - чи варто продовжувати,якщо нема╓ оч╕куваного в╕дгуку ╕ економ╕чного сенсу. Щоб грати-записувати-зн╕мати-╖здити так як хочеш, потр╕бна ф╕нансова незалежн╕сть. Якщо музика тоб╕ ╖╖ не да╓ - 1)шукай джерело ф╕нанс╕в де╕нде; 2) роби вдв╕чи б╕льше н╕ж робиш зараз; 3)працюй з людьми, що готов╕ вкладати в тебе св╕й час безкоштовно заради створення нових ╕дей; 4) роби нове; 5) працюй так, н╕би ти не в Укра╖н╕. Ентузиазм вичерпний, тому потр╕бна яка-не-яка система. Нема╓ н╕чого поганого в тому, щоб мати роботу або ╕нш╕ проекти, як╕ приносять грош╕. Врешт╕-решт вс╕ музиканти вкладають статки у ╕нш╕ б╕знеси, щоб пот╕м не залежати в╕д м╕нливост╕ шоу-б╕знесу, моди на себе, ринку тощо. Нема╓ спонсору для туру - по╖ду сам. Так, ╕нш╕ проекти забирають час, проте дозволяють не бути заручником укра╖нсько╖ д╕йсност╕. Нам вс╕м хочеться уникнути ситуац╕╖, коли ти в еф╕рах по вс╕х каналах, а грошей на ╖жу, бензин або запис ново╖ п╕сн╕ може не бути. ╢ св╕тов╕ з╕рки-власники «Гремм╕», яким нема╓ за що жити зараз, тому скаржитись не збираюсь. Тетяна Друб╕ч, з╕рка радянського ╕ рос╕йського к╕нематографу, працювала л╕карем, вже у бутн╕сть з╕ркою, щоб мати можлив╕сть грати так╕ рол╕, як╕ вона сама хоче, а не халтурки в сер╕алах. Музиканти групи Interpol зв╕льнились з основно╖ роботи т╕льки перед першим масштабним туром. Так, важко, але поки що буду продовжувати. Окр╕м того, в мене ще не весь кредит  ╕нвестору за альбом ╕ кл╕пи виплачений. Тому плат╕ть, будь ласка за роботу музикант╕в безпосередньо музикантам, якщо хочете почути в╕д нас щось ще - купуйте атрибутику, альбоми, треки та квитки на концерти.

- Чи може, на твою думку, ситуац╕я зм╕нитися на краще? Що для цього треба?

КС: Якщо ви в╕дчува╓те неабиякий музичний потенц╕ал, можна по╖хати у ╕ншу, "готову" кра╖ну. Нав╕ть варто, мабуть. Якщо ви лиша╓тесь, то по-перше треба писати хорош╕ укра╖номовн╕ п╕сн╕ або музику ╕ щосили це популяризувати. По друге, треба привчати ЗМ╤ до жанрового р╕знома╖ття у комерц╕йн╕й музиц╕. Поп-музика - це не лише ╓вроденс й рок-поп-балади. Щоправда, донесення ц╕╓╖ ╕де╖ до укра╖нських рад╕останц╕й займе багато часу, це тривалий культурний процес. ╢ шанс, що ваш гурт буде працювати довго ╕ наполегливо ╕ переживе неквал╕ф╕кованого програмного директора, але також ╓ великий шанс, що ви поповните список груп, в чию труну програмн╕ директори сво╓ю недальновидн╕стю ╕ упередженням забили к╕лька цвях╕в. Можна ск╕льки завгодно передирати аранжування у Р╕ани ╕ казати що "ми ╢вропа", але укра╖нська поп-музика 20-ти р╕чно╖ давнини, це, вибачте, "Аква В╕та", Юрко Юрченко та Левко Дурко, а не Blondie, хочете ви цього чи н╕.

"З Рос╕╖ - з любов'ю" - не просто вираз. ╢ перев╕рений десятком артист╕в шлях - наш╕ закомплексован╕ мед╕а готов╕ сприймати укра╖нський мейнстрим т╕льки п╕сля схвалення в Рос╕╖ та за кордоном. Тому артисти, що здобули популярн╕сть там,створюють укра╖номовн╕ треки, ╕нвестують рос-кап╕тал у формування ╕ просування нашого поп-продукту. А взагал╕ кожен ма╓ робити свою справу:  менеджер гурту - популяризувати музику та перетворювати популярн╕сть на грош╕ ╕ створювати робоч╕ умови для автор╕в ╕ артист╕в. Концертний директор та промоутери - заповнювати майданчики по вс╕й кра╖н╕ ╕ привчати людей ходити на виступи. Автори та артисти - п╕сн╕ писати. Арт-директори-саундпродюсери-св╕тло╕нженери ╕ в╕део╕нженери - створювати ф╕рмовий звук, приваблив╕ художн╕ образи ╕ робити шоу. Мед╕а-менеджери - шукати нагоду для актуал╕зац╕╖ локального продукту.  Завжди мр╕яла спок╕йно займатись вокалом, звуком, писати п╕сн╕ за над╕йною спиною менеджмента, що буде перетворювати мо╖ зусилля на грош╕, але видно не судилось, тож тепер можу дати к╕лька порад менш ст╕йким колегам.

Музиканти та ╖х директори мають об╓днатись у профсп╕лку ╕ диктувати сво╖ правила, а не "бути више етаго", бо т╕, хто створюють музичний продукт - в центр╕ ╕ндустр╕╖, а все решта ╖╖ обслугову╓ та живе за рахунок використання нашого продукту. А ще треба раз ╕ назавжди роз╕братись з орган╕зац╕ями колективного управл╕ння правами, бо це просто якесь т╕ньове в╕домство, що краде кошти автор╕в и виконавц╕в.

А тепер я вимкну артиста ╕ ув╕мкну громадянина ╕ скажу, що в принцип╕ варто зробити не нам а вс╕м: ╢ реч╕, як╕ залежать не в╕д музикант╕в, а в╕д здоров'я сусп╕льства. Музику хочеться слухати, коли ╓ що ╖сти ╕ на що подорожувати. Укра╖нц╕ купують мало укра╖номовного музичного продукту (╕ концертного, ╕ контенту) ╕ через свою б╕дн╕сть ╕ через низький престиж укра╖номовно╖ музики (за 20 рок╕в - дай Боже, щоб 30 ╕мен-автор╕в укра╖номовних х╕т╕в назбиралось, роззирн╕ться - "на манеже все те же"). Ми так чи ╕накше залежимо в╕д загального стану справ в економ╕ц╕.

Не треба мати багато м╕зк╕в, щоб д╕яти просто, але радикально - наприклад в╕д╕брати л╕ценз╕ю у "Руского рад╕о","Шансону" тощо, весь глянець запустити хорошою л╕тературною укра╖нською, ╕нвестувати в укра╖нську документал╕стику та розвиток туризму, зв╕льнити к╕лька десятк╕в теле -рад╕о -менеджер╕в, що до сих п╕р роблять "рейтинги" за допомогою неактуальних з╕рок з сус╕дньо╖ кра╖ни. Я не прихильник таких метод╕в, але за 3 роки у нас д╕йсно була б нова, набагато "кра╖н╕ст╕ша" кра╖на. Набагато складн╕ше виховати нову генерац╕ю укра╖нц╕в, як╕ будуть любити ╕ заохочувати сво╓, як французи або норвежц╕, бо вони себе поважають ╕ ╓ за що. У нас мають бути сп╕льн╕ здобутки, як у нац╕╖, ╕ не лише спортивн╕. А ми лише пару м╕сяц╕в на Майдан╕ постояли, й те на 2-х р╕зних.

Ще потр╕бне "М╕н╕стерство пропаганди нац╕ональних ╕нтерес╕в" та реформа шк╕льно╖ осв╕ти, у як╕й престиж укра╖нських здобутк╕в був би добре розтлумачений змалку. Щоб ╕мена укра╖нських науковц╕в, письменник╕в,композитор╕в (╕ рос╕йськомовних ╕ укра╖номовних) були у кожного школяра не просто закарбован╕ у пам'ят╕, щоб в╕н любив ╖х, пишався, щоб формувався pride. Щоб був культ сво╓╖ культури, щоб Крушельницька,С╕корський або Нестайко були так само шанован╕ укра╖нцями, як Астр╕д Л╕нд╜рен шведами, ╕ люди, що творять ╕стор╕ю, отримували визнання держави ще за життя. Зараз у ге╖в як у сп╕льноти б╕льше почуття власно╖ г╕дност╕, н╕ж в укра╖нц╕в як у сп╕льноти. Параду вишиванок недостатньо. ╤ щоб настав такий час, щоб кожен службовець, кожен таксист, кожна продавчиня розум╕ли, що ╕ у не╖ ╓ нац╕ональний ╕нтерес, вона ма╓ право копнути депутата. ╤ що у тебе ╓ сп╕вгромадяни, з якими треба знаходитись у добросус╕дств╕. Щоб було ясно, що обличчя кра╖ни - це конкретно ти. ╤ якщо ти не почува╓шся укра╖нським громадянином комфортно, з цим треба конкретно тоб╕ щось робити. Нагинати владу, наприклад, якщо вона погано тоб╕, як народу, служить.

…Бл╕н, а хот╕лось поговорити про новий кл╕п Arcade Fire ╕ який гарний звук в альбом╕ «П╕анобоя»...

- В еф╕р╕ одного з музичних телеканал╕в ти сп╕вала разом з «Гайдамаками» ╖х п╕сню «Л╕то». Цей ф╕чер╕нг буде закарбований в цифр╕ ╕ ув╕йде до яко╖сь плат╕вки чи то була разова акц╕я?

КС: Сашко Ярмола запросив посп╕вати. Наск╕льки я знаю, п╕сня ма╓ ув╕йти у його нову плат╕вку. Принаймн╕ на студ╕╖ ми ╖╖ писали. По 80-м дали, по хард -року, чо.

- ╢ ще як╕сь ф╕чер╕нги в тво╓му доробку за останн╕й час або в планах, може сама з кимось мр╕╓ш засп╕вати?

КС: Взагал╕-то ╓ прокт "Добро", в якому я 2 роки як мала дописати свою парт╕ю. ╤ ╓ пару секретних поки що сп╕впраць.

- ╢ в тебе як╕сь музичн╕ сольн╕ чи сайд-проекти?

КС: Ммм. Поки не скажу.

- Чи продовжу╓ функц╕онувати ваш еко-проект «Торба-Природ╕»?

КС: А то, нова л╕н╕йка торб вийшла навесн╕. З╕ злими слоганами.

- Бачив тебе на концерт╕ Red Hot Chili Peppers. Як тоб╕ сподобалося?

КС: Ну звичайно, у кожного покол╕ння ма╓ бути св╕й "Скорп╕онз". ╤ ще guilt pleasure, так при╓мно чути, що нав╕ть супер-групи лажають, розум╕╓ш, що "не Боги горщики обпалюють" ╕ т. д.

- Як часто взагал╕ в╕дв╕ду╓ш концерти? На кого з «ф╕рмач╕в» останн╕м часом ходила?

КС: Багато ходжу, щоб бути в тонус╕ ╕ не опускати планку. Брайан Ферр╕ молодець був. На Ленн╕ Крав╕ца п╕ду, мабуть, ╕ на The Kooks.

- Ц╕ виступи ти сприйма╓ш як слухач-глядач-меломан, чи як профес╕онал, «препаруючи» шоу ╕ беручи щось для себе?

КС: А я вже давно як слухач не ходжу, хоч ╕ намагаюсь в╕двол╕катись, все одно - розбираю на шматки. Дивлюсь хто на чому гра╓, як буду╓ драматург╕ю виступу, ск╕льки людей за св╕тловим пультом сто╖ть тощо. За публ╕кою спостер╕гаю.

- Кого б ще хот╕ла побачити в Укра╖н╕? З ким би хот╕ла виступити на одн╕й сцен╕?

КС: Чесно кажучи, краще ╖здити на фестивал╕ за кордон, там можна побачити групи у сво╖й стих╕╖ ╕ при вс╕х техн╕чних можливостях, та й квитки за кордоном дешевше. Було б круто подолати ст╕ну, що в╕дд╕ля╓ нас в╕д зах╕дного слухача, але це вдалось, зда╓ться, з пост-радянських груп т╕льки Brainstorm, T.A.T.U та Pussy Riot (але останн╕ - не через музику, звичайно), «Мум╕й Троль» все ще намагаються. Поки як, вибачите, у св╕товий шоу-б╕знес за останн╕ 10 рок╕в прорвались всерйоз обмаль укра╖нських музичних ╕мен: Drudkh, Los Colorados, Haydamaky, Dakha Brakha, Kazaky, Fotomoto, Gogol Bordello ╕ н╕хто з них не гра╓ поп-рок, як «Крих╕тка». Нашим прогресивним Brainstorm могли б стати Esthetic Education. А так - металюг╕, етно, електрон╕ка, ╕нструментальна музика ╕ ска-панк, як завжди, найзручн╕ш╕ для експорту.

Стосовно поп-музики, рок-музики ╕ мейнстриму: якщо укра╖нськ╕ гурти можуть розраховувати на сп╕впрацю з зах╕дними з╕рками, то це або "тато тоб╕ купить модного продюсера ╕ дует з з╕ркою" або просто хтось вирветься за допомогою профес╕онал╕зму та ориг╕нальност╕ . У цьому план╕ у крутого ╕нструментал╕ста, dj або б╕тбоксера б╕льше шанс╕в. John Forté ╕ SunSay зробили сп╕льний трек, виглядало довол╕ орган╕чно, на мою думку, ╕ у Джамали ╓ хорош╕ шанси. У ╤вана Дорна ╓, все ще ╓ у Кат╕ Ч╕л╕, хоч вона ╕ забива╓ на промоушен, з музично╖ точки зору продукт зр╕лий ╕ ун╕кальний, були б грош╕ вкалала б в себе, ╕ в не╖. Чула непоган╕ в╕дгуки про лайви Atmasfera, проте сама не бачила поки. Не знаю, чи вистачить кошт╕в у ╕нвестор╕в М╕к╕ Ньютон, ╕ вони, ╕ «Стереол╕за», ╕ «Маракеш», щось там пробують, але конкуренц╕я на Заход╕ - сам╕ розум╕╓те. Амб╕ц╕╖ щодо св╕тово╖ слави ╓ у вс╕х. Потенц╕ал - н╕. "Крих╕тка" може вийти на сцену в фестивальному блоц╕ п╕сля або перед близькою по звучанню ╕ духу командою з ж╕ночим вокалом, типу No Doubt, Lamb, Garbage, Natalie Imbrulglia, Portishead у Ки╓в╕, ╕ ми в╕зьмем сво╓. Я нав╕ть не побоялась би з електро-програмою виступити поруч з Likke Li, Foe, Gossip, The XX тощо. Вдома, на сво╓му пол╕ можемо. А ось на зах╕дному фестивал╕ перед чужою публ╕кою з укра╖номовним репертуаром не ризикнула б покластись лише на свою харизму, енерг╕ю та музику.  Хоча ц╕каво було б почути, як скандували б «Kry-hit-ka». "Крайх╕тка"?..

Коли це ╕нтерв’ю вже було зроблено и чекало сво╓╖ черги на публ╕кац╕ю, з’явилася новина, що групу «Крих╕тка» залиша╓ г╕тарист Микола Матковський, беззм╕нний ╖╖ учасник з 1999 року. Сво╓ р╕шення в╕н прокоментував так: «Я вир╕шив, що час зм╕нити пр╕оритети ╕ надати перевагу тим речам, в╕д яких доводилось в╕дмовлятись через «Крих╕тку». Реакц╕я л╕дера гурту Каш╕ Сальцово╖ була наступною: «Ми друз╕, я з розум╕нням, хоч ╕ з великим жалем приймаю Миколине р╕шення, ми разом робимо все можливе, щоб слухач╕ почули в╕д "Крих╕тки" новий матер╕ал восени. Переживаю, ясно. Щоби продовжувати займатись прекрасною ╕ невдячною справою потр╕бен невичерпний запас ентуз╕азму, в╕н ╓ не у вс╕х. Щодо дол╕ "Крих╕тки" заяв поки не буде, ми випрацьову╓мо р╕шення».

обсудить в форуме

ХРОНОГРАФ
1930 родился Рэй Чарлз
легендарный чернокожий соулмен с голосом шириною в русскую душу.
СЛУХИ
Кань╓ Вест 'запише альбом-триб'ют Боу╖'
Репер вважа╓, що ╓ посл╕довником Боу╖ в сенс╕ музичного новаторства.

Архив / Интервью
<<Август, 2012 г.>>
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
 



  Интервью

 
еще >>> 

Телевидение для всей семьи

© ООО "Интерактивный Маркетинг". Все права защищены
ООО "Интерактивный Маркетинг" входит в состав Inter Media Group Limited.
Правовая информация | Контакты | Реклама на сайте
1.090 ~ c0.357 + m0.066 + b0.034 + s0.072 +u0.382